Главная/Новости и анонсы МИБ

Новости и анонсы МИБ

 

«Щоб ти жив у часи змін» -
китайська приказка-прокляття.

 

Нам пощастило жити в цікаві, динамічні часи. Пощастило, бо, на відміну від китайських колег, ми любимо зміни. Вони приносять масу можливостей, якщо бути підготовленим і знати, де їх шукати. Світ навколо змінюється так швидко, що стабільна і успішна ще вчора бізнес-модель зовсім необов'язково буде такою і завтра. Безперервно і радикально змінюються ринки, технології, економіка, менталітет, пріоритети. Саме тому ще більша перевага буде на стороні бізнесменів, які володіють спеціалізованими, професійними навичками, що дозволяють миттєво перебудовуватися, бути гнучкими, моментально аналізувати і оцінювати ситуацію, приймати швидкі і точні рішення, куди повернути кермо компанії.

 

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: директори з маркетингу; керівники відділів маркетингу; бренд-менеджери; інтернет-маркетологи; співробітники компаній, до сфери яких входять маркетингові функції.
Дата: 20 травня 2020, 17:00 (тривалість 1,5 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM
Тема: Маркетингові комунікації. Досвід рецесій

19.05.20

One Day MBA

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.
Дата: 19 травня 2020 (вівторок), 19:00 (тривалість 2 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM

В суботу, 16 травня 2020 року, до слухачів програми СІМ Diploma in Professional Marketing завітав Павло Антонов керівник команди performance в Httpool та засновник Targetorium. Говорили про таргетування реклами у соціальних мережах.

Продовжуємо серію публікацій, в яких ми наводимо приклади антикризових стратегій від учасників ком’юніті бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу» – слухачі і випускники аналізують наслідки кризи та діляться результатами своїх управлінських рішень і планами на найближче майбутнє.

Сьогодні ми поспілкувались з Романом Романчуком СЕО «Мультиплекс-Холдинг», випускником програми Executive MBA МІБ.

Продовжуємо серію публікацій, метою яких є знайомство з викладачами бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу». Адже викладацький склад МІБ включає експертів-практиків з компаній різних розмірів та галузей, професіоналів, які накопичили достатньо досвіду, щоб почати ділитись ним зі слухачами.

Карантин триває, а, отже, ми проводжуємо говорити про ініціативи від слухачів і випускників МІБ, які допомагають іншим боротися з його наслідками.
За попередніми даними, 11 травня будуть дозволені офлайн-продажі непродовольчих товарів, зокрема одягу та взуття. Але вже зараз деякі підприємці впевнено перейшли в онлайн та відновили свої продажі, завдяки, в тому числі компанії “Intertop” та її CEO Сергію Бадритдинову, випускнику програми Executive MBA МІБ.

Здається, що у міжнародних організацій, клієнтами яких являються крупні корпорації, є запас міцності, щоб пережити кризу, не вдаючись до змін. Але наслідки пандемії та економічної рецесії торкнулись кожної компанії на земній кулі. И те, які з них залишаться, коли важкі часи минуть, залежить від дій та рішень, які ТОП-менеджмент приймає кожен день.

За кожним важливим рішенням у родині завжди стоїть хтось старший і авторитетніший за правом крові, у країні чи регіоні – обраний управлінець, а в бізнесі – власник, засновник чия відповідальність – його особистий вибір і лише його усвідомлене рішення.

У компанії “Спецтехоснастка” (ТМ Vital Plast) кінцеву відповідальність за всі рішення від виробничих експериментів до управлінських призначень уже більше 30 років несе особисто генеральний директор Володимир Лемперт. Тож зустріч з випускником бізнес-школи “Міжнародний інститут бізнесу” стала довгоочікуваною подією і, вперше об'єднала слухачів усіх наших програм: Executive MBA, General MBA, Ukrainian MBA, MBA in Public Sector та CIM. Це вже дванадцята зустріч з серії IIB Community VS Quarantine.

Турбулентні часи вимагають негайного визнання, що старі підходи та бізнес-моделі не працюють, що споживчі вподобання та звички безповоротно змінились, що клієнтам потрібна зовсім інша цінність. За таким визнанням мають здійснюватися невідкладні рішучі дії.
Здатність ефективно керувати змінами в умовах невизначеності зараз стає ключовою компетенцією будь-якого бізнесу, оскільки нові економічні та соціальні умови швидко змінили контекст для планування подальших дій.