Главная/Новости и анонсы МИБ

Новости и анонсы МИБ

 

На етапі вибору навчального закладу і певної програми навчання важливо для себе розуміти критерії вибору і уявляти можливий результат від навчання. Якщо практичність знань та навичок – це одна з важливих вимог для вас, то ви на вірному шляху. Адже бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу» всі 27 років свого існування ставить за мету реалізовувати такі програми навчання, які б мали своїм фокусом практичність знань та можливість їх застосовувати в професійному житті слухачів. Підтвердженням високого рівня якості програм МВА МІБ є той факт, що з 2007 року всі програми акредитовані міжнародною асоціацією Association of MBAs.

Багато хто вважає, що такий напрямок економічної науки як маркетинг виник тільки на початку минулого століття, проте маркетингові прийомі існували з незапам’ятних часів. А якраз систематизувати їх та оцінювати з точку зору ефективності і почали в 10-20 роках ХХ століття. Одним з першим в цій ініціативі був британський The Chartered Institute of Marketing (CIM). З тих пір СIM став найпотужнішим професійним об’єднанням, яке ставить своєю метою створення маркетингових переваг в інтересах професіоналів, бізнесу та суспільства. В CIM вважають, що маркетинг є критичним фактором в управлінні довгостроковою організаційною ефективністю.

Однією з важливих компетенцій, якій навчають у нас, у бізнес-школі "Міжнародний інститут бізнесу", є здатність швидко реагувати на зміни, ефективно діяти в нових умовах та вдало використовувати будь-яку кризу. А усе, чому навчають наші викладачі, вони і самі вміють віртуозно втілювати в життя. Як казав Григорій Сковорода:" Жити, як вчити, і вчити, як жити".

Продовжуючи серію оглядів та рекомендацій від представників ком’юніті МІБ, ділимось з вами інтерв’ю випускника програми Executive MBA Олександра Борнякова для «Економічної правди». Зараз Олександр обіймає посаду заступника міністра цифрової трансформації з питань розвитку ІТ-сфери, до того ж має великий підприємницький досвід як співзасновник компаній VertaMedia і Cliсkky, співвласник компанії Intersog, керуючий партнер бізнес-інкубатора «WannaBiz».

У неділю, 14 червня 2020 року, до слухачів програми Diploma in Professional Marketing, яку МІБ реалізує від імені The Chartered Institute of Marketing на правах ексклюзивного навчального центру в Україні, завітав спікер – Іван Матвєєв (ChatBots девелопер у ElevenBots). Говорили про чат-боти та їх роль у діджитал стратегії компанії і для яких компанії цей інструмент буде найбільш успішним варіантом комунікації з клієнтами.

Вихідними днями слухачі програми СІМ Diploma in Professional Marketing нарешті зустрілися в аудиторії рідної бізнес-школи. Це був неабиякий експеримент! Частина слухачів була в аудиторії, а решта – слухала лекції в онлайн трансляції. Ми зробили це навмисне, аби кожен мав право вибору: готовий він бути у групі людей, чи зручно буде людям приїжджати, або можливо, хтось перейшов на повний формат віддаленої роботи, і їхати на заняття просто не хоче. МІБ гнучкий, коли це стосується наших слухачів!

Ключовий актив нашої бізнес-школи – це викладачі, тому з гордістю розказуємо про кожного з них, адже всі вони – практики з багаторічним досвідом, які готові ним ділитися зі слухачами. Сьогодні на запитання бліц-інтерв’ю відповідала Олена Владика, викладач фінансових курсів на програмах General MBA та Ukrainian MBA в МІБ.

Маркетинг найбільш чуттєвий та гнучкий сектор діяльності будь якої компанії. Саме у маркетингу відбуваються найбільш стрімкі зміни: з’являються нові інструменти, канали комунікацій, візуальне та смислове наповнення засобів комунікацій з клієнтами. Тому дуже важливо знати та вміти застосовувати інновації та сучасні маркетингові інструменти.

За 27 років роботи нашої бізнес-школи ми спілкувалися з великою кількістю професіоналів, управлінців і тих, хто тільки йде до керівної посади. Можемо сказати, що рішення навчатися на півтора-дворічних програмах MBA – це завжди непростий вибір.

Усі, хто замислюється про вступ на MBA-програму, часто задаються питанням: «Чи вдалий зараз час для навчання?»


Юрій Зеленін,
Виконавчий директор МІБ

Бізнес школа «Міжнародний інститут бізнесу» завжди була зразком для своїх клієнтів – слухачів і випускників програм МВА – в тому, як компанія повинна реагувати на невизначеність. Тому, коли раптово настала «коронакриза» і діяльність усіх освітніх установ, що працюють в традиційному оффлайн форматі, опинилася під забороною, команда МІБ негайно розробила трансформаційну стратегію бізнес-школи і невідкладно взялася за її реалізацію.