Главная/Новости и анонсы МИБ

Новости и анонсы МИБ

 

За останній час пандемія та карантинні обмеження змінили багато ринків та організацій. Більшість вважає, що логістичні компанії зараз на «коні», але якщо у вас доставка міжнародна, а клієнти чи постачальники знаходяться за кордоном, це вносить корективи в контекст діяльності компанії.
Сьогодні ми поспілкувались з нашим випускником програми General MBA, власником та генеральним директором компанії TopCargo, що займається міжнародною доставкою вантажів та надає низку супутніх послуг. Говорили з Артемом про те, що відбувається з ринком доставки, що змінюється в поведінці клієнтів та які рішення для компанії були вдалими за останній час.

28.04.20

One Day MBA

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.
Дата: 28 квітня 2020, 17:00 (тривалість 2 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM

Інфоринок перенасичений спікерами та їх експертними заходами в форматі «голова, що говорить». Проте, по-перше, озвучені теми не завжди відповідають реальним запитам аудиторії, а, по-друге, слухачі прагнуть почути не тільки експерта, але а представників з інших компанії, які стикаються з такими самими викликами під час кризи.
Тож, ми запроваджуємо інноваційний формат зустрічей: не нав’язаний спікер, а підібраний модератор для зустрічі «рівних серед рівних».

Модуль Digital Strategy тільки-но стартував, як до слухачів програми завітав перший запрошений спікер. Сьогодні приходив Юрій Качкарда засновник та СЕО Skykillers, який вірить, що Стратегія в сумі з Технологіями неодмінно приведуть до успіху та зростання. Говорили про цифрові трансформації.

“Люди - перш за все”, - основна ідея міжнародної компанії “Coca-Cola Hellenic”, з якої розпочав зустріч зі слухачами МІБ Володимир Чобан. Генеральний директор з продажів в Україні, Capability Manager “Coca-Cola Hellenic Ukraine” та випускник “Міжнародного інституту бізнесу” – усе це про нашого гостя. Однак нашим слухачам як нікому відомо, що за гучними назвами посади та іменитими корпораціями приховується колосальна щоденна управлінська відповідальність. Тож найбільше учасників одинадцятої стратегічної сесії з серії IIB Community VS Quarantine цікавили саме механізми прийняття управлінських рішень та алгоритми їх реалізації в умовах карантинних обмежень та на відстані кількох державних кордонів.

Існує думка, що криза – найкращий час отримувати дивіденди лояльності – і “Міжнародний інститут бізнесу” тому чудове підтвердження. Сьогодні, в умовах карантинних обмежень, скорочення мобільності в середині країни та закритих кордонів між державами, у нас проходить захоплююча зустріч слухачів програми Ukrainian MBA з викладачами “Бізнес-школи ІПМ” з Білорусі. МІБ надзвичайно вдячний білоруським колегам Марині Кожуровій та Олександру Капустіну за те, що усі докарантинні домовленості залишаються в силі і наші партнери ефективно проводять заняття у блендед-форматі.

Слухачі програми Diploma in Professional Marketing від Королівського інститут маркетингу (The Chartered Institute of Marketing) приступили до навчання останнього модулю програми. Цього року старт модулю Digital Strategy від СІМ пройшов максимально діджиталізовано, а саме в онлайн форматі! Ми сподівалися, що до старту цього завершального для слухачів програми Diploma in Professional Marketing всі обмеження щодо навчального процесу будуть зняті, проте карантин було подовжено. І виявилося, що діджиталізація цього модулю наразі тільки на краще!

Безумовно, треба мати мужність, щоб голосно говорити про проблеми власної компанії. Але надвідповідальним рішенням є озвучування проблем цілої галузі – розважальних заходів. З введенням карантину вона втратила величезну кількість прибутків, оскільки всі події були перенесені або відмінились зовсім. За словами Дмитра Феліксова, СЕО "Вірус М’юзик" та Concert.ua, випускника Executive MBA-2015 в МІБ, збитки в цій індустрії вже сягнули 500 млн гривень, але це ще не все. «До конца года потери отрасли составят более 1 млрд и это при условии, что карантин отменят, а сама пандемия будет взята под контроль», - спрогнозував він.

Одним з найбільш важливих факторів для бізнесу є розуміння головних трендів в вашому бізнесі. Прогнозування поведінки споживача в період нестабільності та невизначеності наразі є дуже актуальним. Саме тому ми запросили на стратегічну сесію, що відбулась в рамках серії зустрічей IIB Community VS Quarantine, зі слухачами програм General MBA, Ukrainian MBA та CIM генерального директора компанії Red bull Тетяну Лукинюк, яка довгий час є викладачем на наших програмах СІМ та Executive MBA. Тема зустрічі була позначена так: «Споживач та пандемія: поведінка, тренди, майбутнє».

Сьогодні в рамках проекту IIB Community. Strategy Advisor ми хочемо розказати вам історію, як одна молода українська компанія, яку створила випускниця програми General MBA МІБ Ярослава Шуміхіна, зуміла швидко відреагувати на нові виклики «коронавірусної кризи». Компанія «Pompoms» виготовляє помпони та одяг для черлідінгу. Якщо хтось не стикався з таким словом, інформуємо: черлідінг – це особливий вид спортивної діяльності, що поєдную елементи шоу і видовищних видів спорту. Ми часто бачимо виступи дівчат-черлідерів під час різноманітних спортивних змагань. Тож компанія «Pompoms» займається тим, що вдягає групи підтримки спортсменів.