Главная/Новости и анонсы МИБ

Новости и анонсы МИБ

 

 

За останнє десятиліття український бізнес стикався з різними варіаціями форс-мажору. За цей час він пережив події 2014 року, окупацію частини територій країни, далі була пандемія, нині – повномасштабна війна. Здавалося б, підприємці вже адаптувалися й знають все про форс-мажор та алгоритм дій у таких обставинах. Але ні. Ще й досі є хибне розуміння суті форс-мажору, виникає чимало запитань щодо отримання сертифіката про настання форс-мажорних обставин і проходження інших пов’язаних процедур для врегулювання співпраці з українськими й іноземними партнерами, підрядниками, іншими стейкхолдерами.

 

zelenin

 

На минулому тижні отримали чесні відповіді на запитання щодо ринку бізнес-освіти від виконавчого директора МІБ Юрія Зеленіна.

 

▶︎ МВА-програми, які викладаються в МІБ, більше орієнтовані на українських бізнесменів чи універсальні?  

Для ведення бізнесу за кордоном конче необхідно розуміти менталітет, культурні особливості та традиції людей, які є цільовою аудиторією у тій чи іншій країні. Місією МІБ є розвиток українських бізнесменів, які створюють робочі місця та платять податки саме в Україні. Викладачами МІБ є українські топ менеджери та власники компаній – це практики, які відмінно розуміють менталітет українського бізнесмена та специфіку ведення бізнесу в Україні. Тому програми МВА МІБ фокусуються на розвитку українського бізнесу, при цьому у його навчальних курсах застосовуються сучасні міжнародні практики та кейси, які дають розуміння керівництву українських компаній, як знайти свої унікальні способи виходу на світові ринки.

 

“Be in Brilliant Company” - девіз глобальної організації Association of MBAs, яка займається міжнародною акредитацією бізнес-шкіл. Всього 277 закладів бізнес-освіти зі всього світу мають акредитацію АМВА, і МІБ є одним з них.

 

Дата: 27 лютого (вівторок), 18:00 (тривалість 1 година)

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Учасники зустрічі: власники, фахівці, що відповідають за розвиток та навчання персоналу, керівники функціональних підрозділів, а також фахівці, зацікавлені в покращенні та оптимізації виробничих процесів.

 

Sliusarchuk

 

Авторка статті: Юлія Ісаєнко,

Кандидат технічних наук, доцент кафедри бізнес-адміністрування МІБ, сертифікований REFA-тренер, член міжнародного союзу РЕФА

 

 

Ще один складний рік позаду. Ми боролися, працювали, донатили, допомагали, вірили, навчали, підтримували, дякували. І насправді продовжуємо це робити і зараз.

Ми безмежно вдячні Збройним Силам України за їх відданість, мужність та стійкість. Ми вдячні українському народові за єдність та взаємодопомогу. Ми вдячні підприємцям, які продовжують будувати та розвивати бізнеси в Україні.

Традиційно кінець року є часом для підбиття підсумків та побудови планів на майбутнє. І ми у МІБ також робимо це щороку.

 

Ця осінь не була б такою насиченою, якби МІБ не відновив ще одну зі своїх програм – програму The Chartered Institute of Marketing (CIM) Level 6 Diploma in Professional Marketing.

Як і очікували наші слухачі, плеяда зіркових тренерів цієї програми розпочала роботу, і ми вже маємо що розповісти!

Зазвичай, навчальні дні наших слухачів діляться на кілька сегментів: лекційна частина, де тьютори викладають теоретичну частину за навчальним планом СІМ, практична – групові та індивідуальні роботи прямо під час заняття та зустрічі із запрошеними спікерами. Так, від початку навчання було запрошено трьох спікерів, які поділилися своїм досвідом з нашими слухачами.

 

Минулий навчальний модуль для груп General MBA був спільний: навчались всі разом в одній аудиторії. Навчання було вирішено провести у незвичному, ігровому форматі, розробленому спеціально для МІБ Оленою Рижковою. Такий формат називається Communication Week, і покликаний він поглибити вже отримані під час навчання знання з комунікацій, формування команд та ведення переговорів. Крім цього, це можливість більше дізнатися про себе, ближче познайомитися з однокурсниками, налагодити дружні та, можливо, ділові стосунки.

Тож, чим займалися впродовж тижня наші студенти General МВА?

 

Sliusarchuk

 

Оксана Слюсарчук,

Тьюторка СІМ, маркетинг-директорка компанії Philips Ukraine, а також регіональний бізнес-лідер категорії MCC в регіоні центральної та східної Європи Philips СЕЕ.

 

Програми МВА, особливо зараз, під час війни, набувають особливу цінність, але водночас багато власників та топ менеджерів українських та іноземних компаній вагаються, чи потрібно їм витрачати такі нині дефіцитні ресурси, як час та гроші, на навчання? Але ж сумніви – це шлях до істини, тому ми хотіли би подискутувати з вами, шановні читачі, на тему необхідності МВА. А раптом МВА вам не потрібен?

Нижче сумніви, якими ділились майбутні студенти МВА щодо навчання.

Страница 1 из 195