Diploma in Professional Marketing
Британська програма навчання Diploma in Professional Marketing від The Chartered Institute of Marketing (CIM).
Для кого програма:
маркетологи, бренд-менеджери, продакт-менеджери, директори з маркетингу, менеджери з комунікацій, зацікавлені в одержанні освіти міжнародного зразка, побудові кар'єри в міжнародних і національних компаніях в Україні, а також працевлаштуванні за кордоном.
Навчальна програма Diploma in Professional Marketing спрямована на навчання фахівців з маркетингу, які мають мінімум 2 роки досвіду роботи в даній сфері, і працюють на операційному, контролюючому і управлінському рівнях, інакше кажучи, для тих, хто бажає поліпшити свої знання і розвинути навички, щоб досягти успіху і збільшити свій кар'єрний потенціал в маркетингу.
Формат навчання:
Структура програми дозволяє вчитися без відриву від роботи і досягти нового рівня професіоналізму за 1 рік.
Заняття (face-to-face intensive) проходять по вихідних днях в кампусі МІБ.
Програма Diploma in Professional Marketing складається з 3 модулів по 50 аудиторних годин кожен. Крім того, передбачається самостійне вивчення матеріалів (близько 300 годин).
Навчання можна починати з будь-якого модуля. Дати старту кожного модуля уточнюйте у менеджерів по роботі з клієнтами.
Найближчий початок навчання: модуль «Innovation in Marketing» - 3 квітня 2021 року.
Мова навчання: англійська. Рівень володіння – не нижче upper intermediate.
Документ по закінченню: диплом The Chartered Institute of Marketing.
The Chartered Institute of Marketing видає диплом особисто кожному слухачеві (або поштовим відправленням, або на Церемонії Вручення дипломів у Британії).
Для отримання диплому слухач повинен пройти навчання і успішно скласти кваліфікаційні роботи по кожному з трьох модулів програми. Якщо слухач обирає прослуховування лише одного з трьох модулів, йому видається Award (еквівалент сертифікату) при отриманні позитивної оцінки за кваліфікаційну роботу після модуля
Викладачі програми:
- Лідія Морозова
- Лідія Пащук
- Ярослав Гуменюк
- Наталія Писаренко
- Та інші
Зміст програми:
Модуль «Marketing & Digital Strategy»
Цей модуль дозволить слухачам ефективно поєднати два підходи до стратегії: традиційний і сучасний діджитал підхід, використовуючи маркетингове планування з інтегрованими елементами діджитал стратегії, моделями і техніками для ефективного досягнення поставлених цілей і завдань. Слухачі оволодіють усіма етапами маркетингового планування, починаючи з аудиту, через стратегічне прийняття рішень до втілення планів у життя через традиційні і цифрові канали.
Модуль складається з трьох юнітів, які в свою чергу діляться на підтеми:
Unit 1. Ситуаційний аналіз:
1.1. проведення аналізу поточної внутрішньої і зовнішньої середовища організації та складання прогнозу на майбутнє.
1.2. аналіз отриманої інформації і її аналітична оцінка для прийняття рішень.
Unit 2. Планування:
2.1. розробка маркетингових цілей і стратегії для втілення спільних цілей компанії.
2.2. створення маркетингового плану і підтримка маркетинг-міксу для реалізації маркетингових цілей.
Unit 3. Впровадження та контроль:
3.1. визначення ресурсів, необхідних для впровадження стратегічного маркетингового плану.
3.2. використання результатів моніторингу та метрик для адаптації маркетингового плану при його реалізації.
Модуль «Resource Management»
Модуль вчить адаптувати і використовувати стратегічний підхід до втілення маркетингових планів в життя, що перетинаються з цілями і завданнями як маркетингу, так і бізнесу і цілому.
Ви отримаєте знання і навички з управління фінансами, які необхідні для того, щоб повернути все маркетингові інвестиції, навчитеся оперувати всіма ресурсами, які необхідні для успішного і ефективного менеджера.
Модуль складається з трьох юнітів, які в свою чергу діляться на підтеми:
Unit 1. Управління людьми:
1.1. розвиток і управління командою маркетологів.
1.2. досягнення високих показників результативності в маркетингу за допомогою персоналу.
Unit 2. Маркетингові ресурси:
2.1. оцінка ефективності існуючих ресурсів.
2.2. оптимізація наявних ресурсів і розробка планів підвищення результативності в маркетингу.
Unit 3. Фінансові показники в маркетингу:
3.1. використання актуальних підходів до управління маркетинговим бюджетом.
3.2. аналіз, оцінка і подання фінансової результативності маркетингової функції.
Модуль «Innovation in Marketing»
Модуль вчить використовувати сміливий і прогресивний підхід і впроваджувати інновації для того, щоб допомогти організації протистояти всім викликам динамічного ринку. Слухачі навчаться використовувати внутрішній і зовнішній маркетинг для підтримки і розвитку інновацій в рамках всієї компанії.
Модуль складається з трьох юнітів, які в свою чергу діляться на підтеми:
Unit 1. Інновації:
1.1. вплив інновацій та disruption на ріст і розвиток організації.
1.2. оцінка ключових факторів, що сприяють інноваційному розвитку організації.
Unit 2. Інноваційний маркетинг:
2.1. використання принципів інновацій у всьому функціоналі маркетингу.
2.2. розробка економічного обґрунтування для інновацій, пов'язаних з маркетингом.
Unit 3. Інновації в дії:
3.1. активності, які потрібні для втілення інноваційного маркетингу в життя.
3.2. розробка плану комунікацій інновацій.
Вартість навчання:
Повна вартість програми Diploma in Professional Marketing (3 модуля) без знижки становить = 1000 фунтів стерлінгів + 131 000 грн.
При укладанні договору сплачується реєстраційний внесок – 5000 грн (входить у вартість навчання). Решти суми вноситься рівномірними платежами і здійснюється за графіком, зафіксованим в договорі (щомісячно), в гривнях за курсом НБУ на день оплати.
Вартість одного модуля програми – 480 фунтів стерлінгів + 48 000 грн.
У вартість програми входить:
- навчальна література CIM
- реєстрація членства в CIM
- реєстрації на 3 сесії
- аудиторні заняття
- роздатковий матеріал до занять
- індивідуальні консультації з викладачами
- кава
Вимоги до кандидатів:
- ступінь бакалавра, спеціаліста, магістра, бажано в сфері економіки
- досвід роботи в сфері маркетингу не менше 2-х років
- володіння англійською мовою на рівні upper intermediate і вище
Процедура вступу:
- Вступний онлайн тест з маркетингу англійською мовою (1:00)
- Вступний тест на визначення рівня володіння англійською мовою (20 хв.)
- Співбесіда
- Підписання договору
- Оплата реєстраційного внеску
Відділ по роботі з клієнтами (з питань вступу на програму):
тел . 0445850033
моб . 0675248949 (viber)
e-mail: sales@iib.com.ua
Новини МІБ
-
2021-02-25 Online Презентація програм МВА.
Дата: 25 лютого 2020 (четвер), 15:00, тривалість 1,5 години Додати… -
2021-02-11 Чесний "Лонгрід" про Online-освіту
У наш час інтернет пропонує величезну кількість варіантів онлайн освіти.… -
2021-02-06 Try True Ukrainian MBA
Try True Ukrainian MBA – це унікальна нагода на власному… -
2021-02-17 Online Презентація програми Diploma in Professional Marketing (CIM)
Отримати справжній британський диплом з маркетингу не виїжджаючи з Києва… -
2021-03-02 Online Презентація навчальної програми REFA-International
Дата: 2 березня (вівторок), 15:00 (тривалість 1 година) Додати в…
Брест-Литовське шосе, 8а
м. Київ, 03179
тел.: 0445850033
моб.: 0675248949
Партнери