Diploma in Professional Marketing

Британська програма навчання Diploma in Professional Marketing від The Chartered Institute of Marketing (CIM).

 

 emba ru min

 

Для кого програма:

маркетологи, бренд-менеджери, продакт-менеджери, директори з маркетингу, менеджери з комунікацій, зацікавлені в одержанні освіти міжнародного зразка, побудові кар'єри в міжнародних і національних компаніях в Україні, а також працевлаштуванні за кордоном.

Навчальна програма Diploma in Professional Marketing спрямована на навчання фахівців з маркетингу, які мають мінімум 2 роки досвіду роботи в даній сфері, і працюють на операційному, контролюючому і управлінському рівнях, інакше кажучи, для тих, хто бажає поліпшити свої знання і розвинути навички, щоб досягти успіху і збільшити свій кар'єрний потенціал в маркетингу.

 

Формат навчання:

Структура програми дозволяє вчитися без відриву від роботи і досягти нового рівня професіоналізму за 1 рік.

Заняття проходять offline у кампусі МІБ (проте є можливість підключитися до online-трансляції) 1 раз на 2 тижні (субота, неділя) з 10:00 до 17:00.

Програма Diploma in Professional Marketing складається з 3 модулів по 50 аудиторних годин кожен. Крім того, передбачається самостійне вивчення матеріалів (близько 300 годин).

 

Найближчий початок навчання: 20 січня 2024

 

Мова навчання: українська\англійська.  

 

Документ по закінченню: диплом The Chartered Institute of Marketing.

The Chartered Institute of Marketing видає диплом у електронному форматі. Роздрукований екземпляр (з печатками та підписами) можна замовити додатково та отримати його поштовим відправленням або на Церемонії Вручення дипломів у Британії.

Для отримання диплому слухач повинен пройти навчання і успішно скласти кваліфікаційні роботи по кожному з трьох модулів програми. Якщо слухач обирає прослуховування лише одного з трьох модулів, йому видається Award (еквівалент сертифікату) при отриманні позитивної оцінки за кваліфікаційну роботу після модуля

 

zareg

Викладачі програми:
- Лідія Морозова
- Лідія Пащук
- Оксана Слюсарчук
- Наталія Писаренко
- Та інші

 

Зміст програми: 

Модуль «Marketing & Digital Strategy»

Цей модуль дозволить слухачам ефективно поєднати два підходи до стратегії: традиційний і сучасний діджитал підхід, використовуючи маркетингове планування з інтегрованими елементами діджитал стратегії, моделями і техніками для ефективного досягнення поставлених цілей і завдань. Слухачі оволодіють усіма етапами маркетингового планування, починаючи з аудиту, через стратегічне прийняття рішень до втілення планів у життя через традиційні і цифрові канали.

 

Модуль складається з трьох юнітів, які в свою чергу діляться на підтеми:

 

Unit 1. Ситуаційний аналіз:

1.1. проведення аналізу поточної внутрішньої і зовнішньої середовища організації та складання прогнозу на майбутнє.

1.2. аналіз отриманої інформації і її аналітична оцінка для прийняття рішень.

Детальніше будуть вивчатися:arrows down

Unit 2. Планування:

2.1. розробка маркетингових цілей і стратегії для втілення спільних цілей компанії.

2.2. створення маркетингового плану і підтримка маркетинг-міксу для реалізації маркетингових цілей.

Детальніше будуть вивчатися:arrows down

Unit 3. Впровадження та контроль: 

3.1. визначення ресурсів, необхідних для впровадження стратегічного маркетингового плану.

3.2. використання результатів моніторингу та метрик для адаптації маркетингового плану при його реалізації.

Детальніше будуть вивчатися:arrows down

Модуль «Resource Management»

Модуль вчить адаптувати і використовувати стратегічний підхід до втілення маркетингових планів в життя, що перетинаються з цілями і завданнями як маркетингу, так і бізнесу і цілому.

Ви отримаєте знання і навички з управління фінансами, які необхідні для того, щоб повернути все маркетингові інвестиції, навчитеся оперувати всіма ресурсами, які необхідні для успішного і ефективного менеджера.

 

Модуль складається з трьох юнітів, які в свою чергу діляться на підтеми:

 

Unit 1. Управління людьми:

1.1. розвиток і управління командою маркетологів.

1.2. досягнення високих показників результативності в маркетингу за допомогою персоналу.

Детальніше будуть вивчатися:arrows down

Unit 2. Маркетингові ресурси: 

2.1. оцінка ефективності існуючих ресурсів.

2.2. оптимізація наявних ресурсів і розробка планів підвищення результативності в маркетингу.

Детальніше будуть вивчатися: arrows down

Unit 3. Фінансові показники в маркетингу:

3.1. використання актуальних підходів до управління маркетинговим бюджетом.

3.2. аналіз, оцінка і подання фінансової результативності маркетингової функції. 

Детальніше будуть вивчатися: arrows down

Модуль «Innovation in Marketing» 

Модуль вчить використовувати сміливий і прогресивний підхід і впроваджувати інновації для того, щоб допомогти організації протистояти всім викликам динамічного ринку. Слухачі навчаться використовувати внутрішній і зовнішній маркетинг для підтримки і розвитку інновацій в рамках всієї компанії.

 

Модуль складається з трьох юнітів, які в свою чергу діляться на підтеми:

 

Unit 1. Інновації: 

1.1. вплив інновацій та disruption на ріст і розвиток організації.

1.2. оцінка ключових факторів, що сприяють інноваційному розвитку організації.

Детальніше будуть вивчатися: arrows down

Unit 2. Інноваційний маркетинг:

2.1. використання принципів інновацій у всьому функціоналі маркетингу.

2.2. розробка економічного обґрунтування для інновацій, пов'язаних з маркетингом.

Детальніше будуть вивчатися: arrows down

Unit 3. Інновації в дії:

3.1. активності, які потрібні для втілення інноваційного маркетингу в життя.

3.2. розробка плану комунікацій інновацій.

Детальніше будуть вивчатися: arrows down


Вартість навчання:

Повна вартість програми Diploma in Professional Marketing (3 модуля) у 2023 році становить = 3850 фунтів стерлінгів - навчання + 717 фунтів стерлінгів - адміністративні витрати.

При укладанні договору сплачується реєстраційний внесок – 250 фунтів стерлінгів (входить у вартість навчання). Решта суми вноситься рівномірними платежами і здійснюється за графіком, зафіксованим в договорі (щомісячно), в гривнях за курсом НБУ на день оплати.

 

У вартість програми входить:

  • навчальна література CIM
  • реєстрація членства в CIM
  • реєстрації на 3 сесії
  • індивідуальні консультації з викладачами

 

zareg

 

Вимоги до кандидатів:

  • ступінь бакалавра, спеціаліста, магістра, бажано в сфері економіки
  • досвід роботи в сфері маркетингу не менше 2-х років
  • володіння англійською мовою на рівні upper intermediate і вище

 

Процедура вступу:

  • Вступний онлайн тест з маркетингу англійською мовою (1:00)
  • Вступний тест на визначення рівня володіння англійською мовою (20 хв.)
  • Співбесіда
  • Підписання договору
  • Оплата реєстраційного внеску

Необхідні документи: arrows down

 

 emba ru min

 

Відгуки випускників

 

Відділ по роботі з клієнтами (з питань вступу на програму):

тел . 0445850033

моб . 0675248949 (viber)

e-mail: sales@iib.com.ua