Главная/Новости и анонсы МИБ

Новости и анонсы МИБ

 

Безумовно, треба мати мужність, щоб голосно говорити про проблеми власної компанії. Але надвідповідальним рішенням є озвучування проблем цілої галузі – розважальних заходів. З введенням карантину вона втратила величезну кількість прибутків, оскільки всі події були перенесені або відмінились зовсім. За словами Дмитра Феліксова, СЕО "Вірус М’юзик" та Concert.ua, випускника Executive MBA-2015 в МІБ, збитки в цій індустрії вже сягнули 500 млн гривень, але це ще не все. «До конца года потери отрасли составят более 1 млрд и это при условии, что карантин отменят, а сама пандемия будет взята под контроль», - спрогнозував він.

Одним з найбільш важливих факторів для бізнесу є розуміння головних трендів в вашому бізнесі. Прогнозування поведінки споживача в період нестабільності та невизначеності наразі є дуже актуальним. Саме тому ми запросили на стратегічну сесію, що відбулась в рамках серії зустрічей IIB Community VS Quarantine, зі слухачами програм General MBA, Ukrainian MBA та CIM генерального директора компанії Red bull Тетяну Лукинюк, яка довгий час є викладачем на наших програмах СІМ та Executive MBA. Тема зустрічі була позначена так: «Споживач та пандемія: поведінка, тренди, майбутнє».

Сьогодні в рамках проекту IIB Community. Strategy Advisor ми хочемо розказати вам історію, як одна молода українська компанія, яку створила випускниця програми General MBA МІБ Ярослава Шуміхіна, зуміла швидко відреагувати на нові виклики «коронавірусної кризи». Компанія «Pompoms» виготовляє помпони та одяг для черлідінгу. Якщо хтось не стикався з таким словом, інформуємо: черлідінг – це особливий вид спортивної діяльності, що поєдную елементи шоу і видовищних видів спорту. Ми часто бачимо виступи дівчат-черлідерів під час різноманітних спортивних змагань. Тож компанія «Pompoms» займається тим, що вдягає групи підтримки спортсменів.

Програма Diploma in Professional Marketing (CIM), яка визнана у всьому світі, відкриває перед вами двері в яскравий світ ефективного маркетингу. Так, він існує!

Одне з завдань маркетинг-фахівців – слідкувати за станом швидкоплинного бізнес-ландшафту, а також бути в курсі швидких технологічних змін. При цьому багато хто прагне скористатись змінами, що відбуваються, та покращити свою кар’єру у цей час. Ринок праці стрімко змінився: з ринку здобувачів на ринок роботодавців. Відтепер конкуренція серед фахівців стає більш вираженою і треба мати набір навичок, які затребувані в організаціях.
Які ключові навички мають демонструвати маркетологи, аби посилити свої кар’єрні позиції?

Випускники і слухачі бізнес-школи “Міжнародний інститут бізнесу” чудово знають, що побачити і оцінити ситуацію у всьому масштабі та багатоманітті ймовірних сценаріїв можна лише вийшовши за її межі, дистанціювавшись, ставши спостерігачем. Саме для того, аби кожен із представників програми Executive MBA отримав таку можливість подивитися на свій бізнес, свій ринок і свою ситуацію зі сторони, МІБ запрошує до участі у стратегічних сесіях серії IIB Community VS Quarantine представників найрізноманітніших сфер та компаній. І нам надзвичайно приємно, що власним баченням і планами з учасниками зустрічі поділилася Марина Авдєєва – підприємець, співзасновник та керучий акціонер компанії “Арсенал страхування” і, перш за все, випускниця “Міжнародного інституту бізнесу”.

Продовжуючи серію публікацій з циклу IIB Community. Strategy Advisor, представляємо вам інтерв’ю з Дмитром Павленком, який є International Director в компанії «4Service group». Два роки тому Дмитро успішно пройшов навчання за програмою General MBA в МІБ.
З цієї статті ви дізнаєтесь, які передумови були у нинішньої кризи та як, на думку Дмитра, можна було спрогнозувати її настання. Крім наведення глибокої аналітики, Дмитро ділиться із спільнотою МІБ тими підходами до керування змінами та прийняття управлінських рішень, які були застосовані менеджментом компанії 4Service group до кризи та під час економічної «турбулентності».

Світ в цілому і, що важливіше для нас, український бізнес, поступово вчиться працювати в умовах сьогодення і навіть робити перші висновки, аналізуючи власні кроки входження у реальність карантинних обмежень. Розуміючи природне бажання наших слухачів поспілкуватися з представником бізнесу, який не лише увійшов у кризу, але й продовжує активно в ній працювати і навіть збільшує свою потужність саме сьогодні, МІБ запросив до участі у стратегічній сесії Вячеслава Климова.

Як відомо, введення карантину та інших обмежень навчального процесу змусили всі навчальні заклади змінювати свою роботу. Міжнародний інститут бізнесу був першою бізнес-школою, яка протягом двох днів після оголошення карантину та заборони проводити заняття повністю перевела свої навчальні процеси в дистанційний формат. Викладачі адаптували навчальні матеріали таким чином, щоб їх було легко сприймати в режимі онлайн. Крім того було прийнято рішення не відмовлятися від групових завдань в «аудиторії», тож була знайдена технічна можливість проводити навчання, максимально наближене до формату face-to-face.

Нас не можна зупинити!

На програмі МВА in Public Sector пройшов вже третій навчальний модуль онлайн. Як то було?