Головна/Новини МІБ

Новини МІБ

 

Бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу», маючи за плечима 27 років сприяння розвитку особистостей, бізнесу та суспільства, продовжує підтримувати талановиту молодь, що прагне розвитку в сфері управління бізнесом та шукає можливостей для отримання сучасних знань, навичок та інструментів через навчання на програмі MBA.

Карантин невпевненими кроками йде до завершення, проте його наслідки ми відчуватимемо ще довго. Вивчаючи досвід інших, можна і для себе вибудувати стратегію виходу з кризи та впровадити ряд превентивних заходів, щоб на майбутнє не втрачати стійкості в турбулентні часи.

Дата:  30 червня, 19:00 (тривалість 1,5 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM
Вартість: участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації
Учасники: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня, випускники МІБ

Людмила Батенко, PhD, автор и преподаватель курса
«Операционный менеджмент» на программах МВА в МИБ

Дата: 25 червня, 19:00 (тривалість 2 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.

Алевтина Кудинова,
д.э.н., профессор, академический директор
бизнес-школы "Международный институт бизнеса"

На етапі вибору навчального закладу і певної програми навчання важливо для себе розуміти критерії вибору і уявляти можливий результат від навчання. Якщо практичність знань та навичок – це одна з важливих вимог для вас, то ви на вірному шляху. Адже бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу» всі 27 років свого існування ставить за мету реалізовувати такі програми навчання, які б мали своїм фокусом практичність знань та можливість їх застосовувати в професійному житті слухачів. Підтвердженням високого рівня якості програм МВА МІБ є той факт, що з 2007 року всі програми акредитовані міжнародною асоціацією Association of MBAs.

Багато хто вважає, що такий напрямок економічної науки як маркетинг виник тільки на початку минулого століття, проте маркетингові прийомі існували з незапам’ятних часів. А якраз систематизувати їх та оцінювати з точку зору ефективності і почали в 10-20 роках ХХ століття. Одним з першим в цій ініціативі був британський The Chartered Institute of Marketing (CIM). З тих пір СIM став найпотужнішим професійним об’єднанням, яке ставить своєю метою створення маркетингових переваг в інтересах професіоналів, бізнесу та суспільства. В CIM вважають, що маркетинг є критичним фактором в управлінні довгостроковою організаційною ефективністю.

Однією з важливих компетенцій, якій навчають у нас, у бізнес-школі "Міжнародний інститут бізнесу", є здатність швидко реагувати на зміни, ефективно діяти в нових умовах та вдало використовувати будь-яку кризу. А усе, чому навчають наші викладачі, вони і самі вміють віртуозно втілювати в життя. Як казав Григорій Сковорода:" Жити, як вчити, і вчити, як жити".

Продовжуючи серію оглядів та рекомендацій від представників ком’юніті МІБ, ділимось з вами інтерв’ю випускника програми Executive MBA Олександра Борнякова для «Економічної правди». Зараз Олександр обіймає посаду заступника міністра цифрової трансформації з питань розвитку ІТ-сфери, до того ж має великий підприємницький досвід як співзасновник компаній VertaMedia і Cliсkky, співвласник компанії Intersog, керуючий партнер бізнес-інкубатора «WannaBiz».