Новини МІБ
Модуль Digital Strategy тільки-но стартував, як до слухачів програми завітав перший запрошений спікер. Сьогодні приходив Юрій Качкарда засновник та СЕО Skykillers, який вірить, що Стратегія в сумі з Технологіями неодмінно приведуть до успіху та зростання. Говорили про цифрові трансформації.
“Люди - перш за все”, - основна ідея міжнародної компанії “Coca-Cola Hellenic”, з якої розпочав зустріч зі слухачами МІБ Володимир Чобан. Генеральний директор з продажів в Україні, Capability Manager “Coca-Cola Hellenic Ukraine” та випускник “Міжнародного інституту бізнесу” – усе це про нашого гостя. Однак нашим слухачам як нікому відомо, що за гучними назвами посади та іменитими корпораціями приховується колосальна щоденна управлінська відповідальність. Тож найбільше учасників одинадцятої стратегічної сесії з серії IIB Community VS Quarantine цікавили саме механізми прийняття управлінських рішень та алгоритми їх реалізації в умовах карантинних обмежень та на відстані кількох державних кордонів.
Існує думка, що криза – найкращий час отримувати дивіденди лояльності – і “Міжнародний інститут бізнесу” тому чудове підтвердження. Сьогодні, в умовах карантинних обмежень, скорочення мобільності в середині країни та закритих кордонів між державами, у нас проходить захоплююча зустріч слухачів програми Ukrainian MBA з викладачами “Бізнес-школи ІПМ” з Білорусі. МІБ надзвичайно вдячний білоруським колегам Марині Кожуровій та Олександру Капустіну за те, що усі докарантинні домовленості залишаються в силі і наші партнери ефективно проводять заняття у блендед-форматі.
Слухачі програми Diploma in Professional Marketing від Королівського інститут маркетингу (The Chartered Institute of Marketing) приступили до навчання останнього модулю програми. Цього року старт модулю Digital Strategy від СІМ пройшов максимально діджиталізовано, а саме в онлайн форматі! Ми сподівалися, що до старту цього завершального для слухачів програми Diploma in Professional Marketing всі обмеження щодо навчального процесу будуть зняті, проте карантин було подовжено. І виявилося, що діджиталізація цього модулю наразі тільки на краще!
Безумовно, треба мати мужність, щоб голосно говорити про проблеми власної компанії. Але надвідповідальним рішенням є озвучування проблем цілої галузі – розважальних заходів. З введенням карантину вона втратила величезну кількість прибутків, оскільки всі події були перенесені або відмінились зовсім. За словами Дмитра Феліксова, СЕО "Вірус М’юзик" та Concert.ua, випускника Executive MBA-2015 в МІБ, збитки в цій індустрії вже сягнули 500 млн гривень, але це ще не все. «До конца года потери отрасли составят более 1 млрд и это при условии, что карантин отменят, а сама пандемия будет взята под контроль», - спрогнозував він.
Одним з найбільш важливих факторів для бізнесу є розуміння головних трендів в вашому бізнесі. Прогнозування поведінки споживача в період нестабільності та невизначеності наразі є дуже актуальним. Саме тому ми запросили на стратегічну сесію, що відбулась в рамках серії зустрічей IIB Community VS Quarantine, зі слухачами програм General MBA, Ukrainian MBA та CIM генерального директора компанії Red bull Тетяну Лукинюк, яка довгий час є викладачем на наших програмах СІМ та Executive MBA. Тема зустрічі була позначена так: «Споживач та пандемія: поведінка, тренди, майбутнє».
Сьогодні в рамках проекту IIB Community. Strategy Advisor ми хочемо розказати вам історію, як одна молода українська компанія, яку створила випускниця програми General MBA МІБ Ярослава Шуміхіна, зуміла швидко відреагувати на нові виклики «коронавірусної кризи». Компанія «Pompoms» виготовляє помпони та одяг для черлідінгу. Якщо хтось не стикався з таким словом, інформуємо: черлідінг – це особливий вид спортивної діяльності, що поєдную елементи шоу і видовищних видів спорту. Ми часто бачимо виступи дівчат-черлідерів під час різноманітних спортивних змагань. Тож компанія «Pompoms» займається тим, що вдягає групи підтримки спортсменів.
Програма Diploma in Professional Marketing (CIM), яка визнана у всьому світі, відкриває перед вами двері в яскравий світ ефективного маркетингу. Так, він існує!
Одне з завдань маркетинг-фахівців – слідкувати за станом швидкоплинного бізнес-ландшафту, а також бути в курсі швидких технологічних змін. При цьому багато хто прагне скористатись змінами, що відбуваються, та покращити свою кар’єру у цей час. Ринок праці стрімко змінився: з ринку здобувачів на ринок роботодавців. Відтепер конкуренція серед фахівців стає більш вираженою і треба мати набір навичок, які затребувані в організаціях.
Які ключові навички мають демонструвати маркетологи, аби посилити свої кар’єрні позиції?
Випускники і слухачі бізнес-школи “Міжнародний інститут бізнесу” чудово знають, що побачити і оцінити ситуацію у всьому масштабі та багатоманітті ймовірних сценаріїв можна лише вийшовши за її межі, дистанціювавшись, ставши спостерігачем. Саме для того, аби кожен із представників програми Executive MBA отримав таку можливість подивитися на свій бізнес, свій ринок і свою ситуацію зі сторони, МІБ запрошує до участі у стратегічних сесіях серії IIB Community VS Quarantine представників найрізноманітніших сфер та компаній. І нам надзвичайно приємно, що власним баченням і планами з учасниками зустрічі поділилася Марина Авдєєва – підприємець, співзасновник та керучий акціонер компанії “Арсенал страхування” і, перш за все, випускниця “Міжнародного інституту бізнесу”.
Брест-Литовське шосе, 8а
м. Київ, 03179
тел.: 0445850033
моб.: 0675248949
Партнери