Головна/Новини МІБ

Новини МІБ

 

Сьогодні до слухачів програми CIM Diploma in Professional Marketing приходив Володимир Галіка (керуючий партнер у NGN agency, лектор, спікер, викладач). Говорили про репутаційний менеджмент у соціальних мережах.

Цікаво, корисно і плодотворно пройшов останній навчальний модуль для студентів 2-го курсу на програмі Ukrainian MBA. Адже в неділю 31 травня на фінальному занятті з курсу «Ділові та крос-культурні комунікації» вони мали змогу поспілкуватися одразу з двома експертами: Дмитро Красильніков розповідав про досвід крос-культурних комунікацій у продажах, а Володимир Юмашев говорив про крос-культурні комунікації у глобальному бізнес-середовищі.


Алевтина Кудінова,
д.е.н., професор, академічний директор
бізнес-школи "Міжнародний інститут бізнесу"

Дата: 27 травня 2020 (середа), 19:00 (тривалість 60 хвилин)
Місце: онлайн-платформа ZOOM
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.

Дата: 26 травня, 19:00 (тривалість 1,5 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM
Учасники зустрічі: власники малого та середнього бізнесу, керівники функціональних підрозділів системних компаній, менеджери середньої ланки з управлінським досвідом від 3х років.
Формат зустрічі: жива дискусія та обговорення питань, що запропоновані модератором та учасниками зустрічі

При виборі програми навчання дуже важливо розібратися, що саме буде вивчатися і де можна застосовувати вивчений матеріал. Саме тому ми будемо розповідати вам про основні інструменти для прийняття ефективних бізнес-рішень, які розглядаються на програмах MBA в МІБ, та покажемо, навіщо вони включені до програми і в яких випадках вони можуть бути корисні підприємцям та керівникам різного рівня.

Сьогодні ми маємо кризу, яка відкрила проблемні місця країн, лікарень, бізнесів. Скільки протримається такий стан невідомості та з якими результатами ми виходитимемо – питання. Але сьогодні в цій статті не про ті бізнеси, які зіштовхнулись з непоборними перешкодами. Сьогодні – про один з небагатьох бізнесів, який мав змогу працювати, отримувати прибуток та, попри режим економії та невпевненість в майбутньому, допомагає тим, хто цього потребує.

«Щоб ти жив у часи змін» -
китайська приказка-прокляття.

 

Нам пощастило жити в цікаві, динамічні часи. Пощастило, бо, на відміну від китайських колег, ми любимо зміни. Вони приносять масу можливостей, якщо бути підготовленим і знати, де їх шукати. Світ навколо змінюється так швидко, що стабільна і успішна ще вчора бізнес-модель зовсім необов'язково буде такою і завтра. Безперервно і радикально змінюються ринки, технології, економіка, менталітет, пріоритети. Саме тому ще більша перевага буде на стороні бізнесменів, які володіють спеціалізованими, професійними навичками, що дозволяють миттєво перебудовуватися, бути гнучкими, моментально аналізувати і оцінювати ситуацію, приймати швидкі і точні рішення, куди повернути кермо компанії.

 

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: директори з маркетингу; керівники відділів маркетингу; бренд-менеджери; інтернет-маркетологи; співробітники компаній, до сфери яких входять маркетингові функції.
Дата: 20 травня 2020, 17:00 (тривалість 1,5 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM
Тема: Маркетингові комунікації. Досвід рецесій

2020-05-19

One Day MBA

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.
Дата: 19 травня 2020 (вівторок), 19:00 (тривалість 2 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM