Головна/Новини МІБ

Новини МІБ

 

 

10 – 11 листопада Міжнародний інститут бізнесу та Київський університет економіки та технологій транспорту провели спільний семінар "Правові та організаційні аспекти структурної реформи залізничного транспорту Українидля представників вищого керівництва Державної адміністрації залізничного транспорту України

 

 

Сьогодні в Міжнародному інституті бізнесу перед початком першого модулю практикуму "Створення та управління брендами: робота над помилками" відбулося нагородження переможця конкурсу "Бренди в Інтернеті!", який проводили МІБ та проект Training.com.ua з 16 жовтня по 3 листопада.

 

 

Сьогодні був визначений переможець конкурсу "Бренди в Інтернеті!", який проводили МІБ та проект Training.com.ua. Нагадуємо, що протягом трьох тижнів усі бажаючи мали можливість розмістити свої відповіді на форумі Training.com.ua на такі запитання:

– У кого з товарних брендів кращий сайт? Зверніть увагу, що сайт повинен бути продуктовим і вирішувати завдання бренда.

– Як корпоративний сайт вирішує завдання корпоративного бренда й хто тут кращий на ринку?

Наприкінці минулого тижня МІБ взяв участь в одразу двох виставках бізнес-освіти, що проходили в Києві.

1 – 3 листопада представники МІБ спілкувались з своїми потенційними клієнтами під час другої виставки "Бізнес-освіта. Тренінги EXPO - 2006", а 2 листопада – у виставці "Кадровий менеджмент та Executive MBA". Як і завжди всі складові портфелю МІБ (програми МВА, програми кар’єрного розвитку, програми міжнародних професійних кваліфікацій та програми управлінського та організаційного розвитку) користувались великим попитом як серед HR’ів, так і серед "безпосередніх споживачів" бізнес-освіти.

 

25 – 28 жовтня у МІБ вперше пройшла унікальна програма "Зростання бізнесу. Стратегічний маркетинг та фінанси", присвячена актуальним проблемам збалансованого і стабільного розвитку бізнесу.

 

18 жовтня розпочали свої заняття 26 керуючих власників та топ-менеджерів 6-ї генерації програмиЕxecutive МВА Міжнародного інституту бізнесу.

За традицією програма починається триденною орієнтаційною стратегічною сесією. Нинішню сесію провів тренер-консультант Геннадій Юшкін, який має величезний досвід у галузі фінансового управління, стратегічного планування та організаційного розвитку. Наші слухачі взяли участь у діловій грі, що імітує реальні ситуації в житті компанії з урахуванням стану ринку, конкуренції, розробки нових видів продукції та інших факторів, які суттєво впливають на роботу реального бізнесу. Такий підхід дозволяє слухачам не лише опанувати додаткові практичні навички вирішення щоденних управлінських проблем, але й краще познайомитись один з одним учасникам програми.

 

31 жовтня в Міжнародному інституті бізнесу стартує програма "Стратегія компанії: від розробки до реалізації". В умовах жорстокої конкуренції компанія рано чи пізно зіштовхується з проблемою - що робити далі, у якому напрямку змінюватися, що розвивати, а що усувати, через те, що продукт або напрямок знаходяться на етапі "Занепаду".

Програма "Стратегія компанії: від розробки до реалізації" розглядає всю дистанцію стратегічного управління бізнесом - від розробки правильної стратегії до її правильного впровадження.

 

Якщо Ви вважаєте себе фахівцем у сфері маркетингу та брендингу, то цей виклик саме для Вас! Міжнародний інститут бізнесу та проект Training.com.ua повідомляє про початок конкурсу "Бренди в Інтернеті!"

Приз – безкоштовна участь у практикумі: "Створення й управління брендами. Робота над помилками":

1. "Створення бренду" : 09.11.2006 - 11.11.2006

2. "Управління брендом" : 08.12.2006 - 09.12.2006

 

13 - 14 жовтня в МІБ пройшов перший модуль нового багатомодульного інтегрованого практикуму"Система управління людськими ресурсами компанії – практичні аспекти". Перший модуль"Управління людськими ресурсами в контексті стратегії бізнесу компанії" провели Людмила Ганецька, директор навчального центра страхової компанії "Ренесанс Життя" та Інна Мокровольська, Керівник Департаменту управління персоналом компанії Астеліт, ТМ life:) під керівництвом контент-лідера практикуму Андрія Ліпінцева.

 

Гадаємо, Ви погодитесь, що одна з головних та пріоритетних задач більшості компаній України - це конкурентна боротьба за споживача. Саме жорстока конкуренція вимагає від компаній шукати нові маркетингові підходи і саме це, в свою чергу, призводить до збільшення маркетингових бюджетів. Отже, постає два головних питання:

– як розробити ефективну маркетингову стратегію;

– як правильно розподілити фінансові ресурси на впровадження маркетингових заходів.