Home/News IIB

News IIB

 


Ми неймовірно горді ділитися цією новиною !!
Вперше в Міжнародному Інституті Бізнесу в рамках програми General MBA розроблена та проведена активність, яка є частиною нового погляду нашої школи на бізнес освіту!
Але давайте з самого початку...

Як говорив Філіп Честерфілд: «Куди б ми не йшли, репутація наша - не важливо, хороша чи, погана - нас обов'язково випередить».

«Етична комунікація та просування брендів через експертів компанії» - чи можливо це? що думає реальний бізнес по ефективність такого концепту?

У ці травневі теплі дні СІМ не зупиняється, і продовжує навчання!

 

За останні три роки кількість жінок, що отримали бізнес-освіту, зросла більше ніж у півтора рази. Це тренд, з яким мають рахуватися всі, бо він змінює правила гри. І ті, хто ним нехтуватимуть, урешті-решт програють.

Запрошуємо вас на зустріч з Ярославом Гуменюком (директор за маркетингу порталу rabota.ua) та Аллою Ідобаєвою (директор з продажів та маркетингу в Canon Ukraine).

Франчайзинг - найточніший економічний барометр.
Саме Франчайзинг, як спосіб організації власної справи, може стати потужним стимулом для розвитку бізнесу в Україні та зрушити наші економічні показники в бік покращення.

Декілька днів тому ми проводили презентаційний захід, на якому розповідали про програми бізнес-школи.
Процитуємо лист зворотного зв'язку, який ми отримали від гостя нашої презентації:

“У вас чудові викладачі, і на презентації мені особисто бракувало інформації про них. Оскільки, всі школи пропонують +/- одне наповнення програм відповідно до сертифіката кваліфікації, то тут на перший план, як на мене, виходить саме те ХТО мене буде вчити, щоб це було ефективно.
Ціль - отримати знання, а не тільки диплом :). Дякую вам за презентацію!”

Дійсно, продажі - тема одвічна... Але каламбур полягає в тому, що знання теорії ще не означає вміння продавати та ефективно управляти сейлзом.

Дата: 20 березня 2020 (субота), 11:00

Календар:

Місце: 

  • ONLINE: онлайн-платформа ZOOM
    OFFLINE:
    Брест-Литовське шосе, 8а, бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»

Учасники зустрічі: власники та топменеджери великих компаній, підприємці з сегмента малого та середнього
бізнесу, керівники різного рівня.