Home/News IIB

News IIB

 

У неділю, 14 червня 2020 року, до слухачів програми Diploma in Professional Marketing, яку МІБ реалізує від імені The Chartered Institute of Marketing на правах ексклюзивного навчального центру в Україні, завітав спікер – Іван Матвєєв (ChatBots девелопер у ElevenBots). Говорили про чат-боти та їх роль у діджитал стратегії компанії і для яких компанії цей інструмент буде найбільш успішним варіантом комунікації з клієнтами.

Вихідними днями слухачі програми СІМ Diploma in Professional Marketing нарешті зустрілися в аудиторії рідної бізнес-школи. Це був неабиякий експеримент! Частина слухачів була в аудиторії, а решта – слухала лекції в онлайн трансляції. Ми зробили це навмисне, аби кожен мав право вибору: готовий він бути у групі людей, чи зручно буде людям приїжджати, або можливо, хтось перейшов на повний формат віддаленої роботи, і їхати на заняття просто не хоче. МІБ гнучкий, коли це стосується наших слухачів!

Ключовий актив нашої бізнес-школи – це викладачі, тому з гордістю розказуємо про кожного з них, адже всі вони – практики з багаторічним досвідом, які готові ним ділитися зі слухачами. Сьогодні на запитання бліц-інтерв’ю відповідала Олена Владика, викладач фінансових курсів на програмах General MBA та Ukrainian MBA в МІБ.

Маркетинг найбільш чуттєвий та гнучкий сектор діяльності будь якої компанії. Саме у маркетингу відбуваються найбільш стрімкі зміни: з’являються нові інструменти, канали комунікацій, візуальне та смислове наповнення засобів комунікацій з клієнтами. Тому дуже важливо знати та вміти застосовувати інновації та сучасні маркетингові інструменти.

За 27 років роботи нашої бізнес-школи ми спілкувалися з великою кількістю професіоналів, управлінців і тих, хто тільки йде до керівної посади. Можемо сказати, що рішення навчатися на півтора-дворічних програмах MBA – це завжди непростий вибір.

Усі, хто замислюється про вступ на MBA-програму, часто задаються питанням: «Чи вдалий зараз час для навчання?»


Юрій Зеленін,
Виконавчий директор МІБ

Бізнес школа «Міжнародний інститут бізнесу» завжди була зразком для своїх клієнтів – слухачів і випускників програм МВА – в тому, як компанія повинна реагувати на невизначеність. Тому, коли раптово настала «коронакриза» і діяльність усіх освітніх установ, що працюють в традиційному оффлайн форматі, опинилася під забороною, команда МІБ негайно розробила трансформаційну стратегію бізнес-школи і невідкладно взялася за її реалізацію.

Якщо вірити дослідженням Рейчел Ботсман з Оксфорду, довіра сьогодні - найсуттєвіша інвестиція, яку може отримати організація, бізнес чи приватна особа від усіх груп своїх стейкхолдерів. Долучившись до національного акредитаційного процесу і готуючи необхідні матеріали для представлення освітньої програми “Бізнес-адміністрування”, ми в МІБ у повні оцінили, на скільки значущою для нас є ваша довіра - довіра наших слухачів, випускників, наглядової ради, викладачів, партнерів як в Україні так і за її кордонами.

Із сьогоднішнього інтрерв’ю із циклу зустрічей з випускниками МІБ «IIB Community. Strategy Advisor» ви дізнаєтесь, що відбувається з ринком фото-відео техніки та пристроїв для друку, а також які креативні ідеї та підходи використовує команда українського офісу всесвітньо відомої компанії Canon. На наші питання відповідала Алла Ідобаєва, директор з продажів і маркетингу «Canon Україна», випускниця програми International Executive MBA-2010.

Зараз в деяких регіонах спостерігається покращення епідеміологічної ситуації, проте в інших – все лишається стабільно небезпечно. І сьогодні лікарі – це ті особи, від яких залежить все в наших життя: як скоро ми вийдемо на роботу, як швидко зможемо полетіти у відпустку, чи зможемо ми відвідати родичів в Чернівцях тощо.

За підсумками експертизи, проведеної Національним агентством забезпечення якості вищої освіти, "Міжнародному інституту бізнесу" у черговий раз було пролонговано акредитацію освітньої програми "Бізнес-адміністрування".