Home/News IIB

News IIB

 

В суботу, 16 травня 2020 року, до слухачів програми СІМ Diploma in Professional Marketing завітав Павло Антонов керівник команди performance в Httpool та засновник Targetorium. Говорили про таргетування реклами у соціальних мережах.

Продовжуємо серію публікацій, в яких ми наводимо приклади антикризових стратегій від учасників ком’юніті бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу» – слухачі і випускники аналізують наслідки кризи та діляться результатами своїх управлінських рішень і планами на найближче майбутнє.

Сьогодні ми поспілкувались з Романом Романчуком СЕО «Мультиплекс-Холдинг», випускником програми Executive MBA МІБ.

Продовжуємо серію публікацій, метою яких є знайомство з викладачами бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу». Адже викладацький склад МІБ включає експертів-практиків з компаній різних розмірів та галузей, професіоналів, які накопичили достатньо досвіду, щоб почати ділитись ним зі слухачами.

Карантин триває, а, отже, ми проводжуємо говорити про ініціативи від слухачів і випускників МІБ, які допомагають іншим боротися з його наслідками.
За попередніми даними, 11 травня будуть дозволені офлайн-продажі непродовольчих товарів, зокрема одягу та взуття. Але вже зараз деякі підприємці впевнено перейшли в онлайн та відновили свої продажі, завдяки, в тому числі компанії “Intertop” та її CEO Сергію Бадритдинову, випускнику програми Executive MBA МІБ.

Здається, що у міжнародних організацій, клієнтами яких являються крупні корпорації, є запас міцності, щоб пережити кризу, не вдаючись до змін. Але наслідки пандемії та економічної рецесії торкнулись кожної компанії на земній кулі. И те, які з них залишаться, коли важкі часи минуть, залежить від дій та рішень, які ТОП-менеджмент приймає кожен день.

За кожним важливим рішенням у родині завжди стоїть хтось старший і авторитетніший за правом крові, у країні чи регіоні – обраний управлінець, а в бізнесі – власник, засновник чия відповідальність – його особистий вибір і лише його усвідомлене рішення.

У компанії “Спецтехоснастка” (ТМ Vital Plast) кінцеву відповідальність за всі рішення від виробничих експериментів до управлінських призначень уже більше 30 років несе особисто генеральний директор Володимир Лемперт. Тож зустріч з випускником бізнес-школи “Міжнародний інститут бізнесу” стала довгоочікуваною подією і, вперше об'єднала слухачів усіх наших програм: Executive MBA, General MBA, Ukrainian MBA, MBA in Public Sector та CIM. Це вже дванадцята зустріч з серії IIB Community VS Quarantine.

Турбулентні часи вимагають негайного визнання, що старі підходи та бізнес-моделі не працюють, що споживчі вподобання та звички безповоротно змінились, що клієнтам потрібна зовсім інша цінність. За таким визнанням мають здійснюватися невідкладні рішучі дії.
Здатність ефективно керувати змінами в умовах невизначеності зараз стає ключовою компетенцією будь-якого бізнесу, оскільки нові економічні та соціальні умови швидко змінили контекст для планування подальших дій.

За останній час пандемія та карантинні обмеження змінили багато ринків та організацій. Більшість вважає, що логістичні компанії зараз на «коні», але якщо у вас доставка міжнародна, а клієнти чи постачальники знаходяться за кордоном, це вносить корективи в контекст діяльності компанії.
Сьогодні ми поспілкувались з нашим випускником програми General MBA, власником та генеральним директором компанії TopCargo, що займається міжнародною доставкою вантажів та надає низку супутніх послуг. Говорили з Артемом про те, що відбувається з ринком доставки, що змінюється в поведінці клієнтів та які рішення для компанії були вдалими за останній час.

2020-04-28

One Day MBA

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.
Дата: 28 квітня 2020, 17:00 (тривалість 2 години)
Місце: онлайн-платформа ZOOM

Інфоринок перенасичений спікерами та їх експертними заходами в форматі «голова, що говорить». Проте, по-перше, озвучені теми не завжди відповідають реальним запитам аудиторії, а, по-друге, слухачі прагнуть почути не тільки експерта, але а представників з інших компанії, які стикаються з такими самими викликами під час кризи.
Тож, ми запроваджуємо інноваційний формат зустрічей: не нав’язаний спікер, а підібраний модератор для зустрічі «рівних серед рівних».