Новини МІБ
ПАКУ було створено у серпні 2009 р. з метою підвищення статусу, забезпечення зростання професіоналізму та авторитету фахівців з корпоративного управління в Українських компаніях. Ідея створення ПАКУ виникла у викладачів Центру корпоративного управління МІБ та осіб, що в останні 8 років регулярно беруть участь у навчальних програмах з підготовки фахівців корпоративного управління. До складу ініціативної групи зі створення ПАКУ увійшли представники наступних компаній: ВАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг", Представництво "Baker & McKenzie", ЗАТ "System Capital Management", ЗАТ "А.Е.С. Київобленерго", АТ "Сведбанк"(приватне), ВАТ "Рітейл Груп", ВАТ "Державний Ощадний банк України", ВАТ "Нерухомість столиці", ВАТ "УкрКарт", ТОВ "ГАЗЕКС-Україна", ТОВ "Seven Hills Investment Group", ЗАТ "Український мобільний зв’язок", Банк Групи INTESA SANPAOLO "ПРАВЕКС-БАНК", МІБ.
15-17.10.2009 відбувся перший практикум "Фінансова діагностика компанії" з циклу комплексної програми з фінансового менеджменту "Фінансовий майстер-клас".
У ході практикуму "Фінансова діагностика компанії" учасники спільно з керівником програми Михайлом Сорокіним:
• вивчили, яким чином готується і використовується фінансова звітність, розглянули взаємозв’язки основних звітних форм;
• продіагностували фінансовий стан компаній з різних галузей;
• навчилися прогнозувати проблеми з платоспроможністю бізнесу, виявляти потенційне банкрутство будь-якого підприємства;
• дізнались, як проводити фінансовий аналіз підприємства з точки зору власника та інших користувачів звітності;
• визначили шляхи фінансового оздоровлення тощо.
9-та генерація ЕМВА розпочала своє навчання
14 жовтня розпочали свої заняття слухачи 9-ї генерації програми ЕМВА 2009 Міжнародного інституту бізнесу.
За традицією програма розпочинається триденною виїзною орієнтаційною стратегічною сесією. Цьогорічну сесію провів тренер-консультант Геннадій Юшкін, який має величезний досвід у галузі фінансового управління, стратегічного планування та організаційного розвитку. Наші слухачі взяли участь у діловій грі, що імітує реальні ситуації в житті компанії з урахуванням стану ринку, конкуренції, розробки нових видів продукції та інших факторів, які суттєво впливають на роботу реального бізнесу. Такий підхід дозволяє слухачам не лише опанувати додаткові практичні навички вирішення щоденних управлінських проблем, але й краще познайомитись один з одним.
Перший модуль програми був присвячений стратегії і практиці управління людськими ресурсами в нових умовах функціонування бізнесу
В умовах трансформації бізнесу одна з ключових ролей належить HR. Саме особливості сучасної економіки надихнули авторів проекту на створення унікальної навчальної програми, націленої на реальну допомогу практикам бізнесу.
За результатами першого Модуля програми, слухачі здобули знання і навички з визначення стратегічної ролі HR в різноманітних умовах функціонування бізнесу, навчилися самостійно розробляти стратегію управління людськими ресурсами.
![]() |
30 вересня 2009 року, в рамках міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа REX 2009, відбувся V PR -форум. Захід, який традиційно викликає великий інтерес відвідувачів виставки, зібрав повний аншлаг - його відвідали близько 300 осіб.
Організатору PR-форуму – UPRA – вдалося підняти і обговорити в рамках заходу актуальні теми, а також залучити професіоналів у якості спікерів. Тема PR-форуму - "Український PR: позаду випробування, попереду горизонти", таким чином, переважно йшлося про PR-ринок і PR-технології на етапі виходу з кризи. Програма форуму була насичена різними за форматом заходами.
28 вересня відбулося урочисте відкриття навчального сезону Українсько-канадської програми бізнес-адміністрування (друга вища освіта, спеціалізації - маркетинг та фінанси) МІБ.
Вперше в Україні представлена унікальна програма, яка увібрала в себе найкращі здобутки двох програм: Української програми бізнес адміністрування та Канадської програми бізнес менеджменту.
26 вересня відбулася урочиста церемонія вручення дипломів випускникам ювілейної 10-ої когорти, які успішно закінчили Дипломну програму з менеджменту Університету МакЮен.
На урочистій церемонії вручення дипломів були присутні поважні гості – Надзвичайний і Повноважний Посол Канади в Україні Даніель Карон (Daniel Caron), представники Школи бізнесу Університету МакЮена: декан Елсі Елфорд (Elsie Elford), координатор програми Моніка Вебер (Monika Weber), викладач Кімберлі Ховард (Kimberley Joward).
Підсумки проведення круглого столу "Нові можливості для HR в сучасних умовах функціонування"
Перша в осінньому сезоні відкрита зустріч практиків, експертів у сфері HRM відбулася 18 вересня 2009 року в Міжнародному інституті бізнесу у форматі круглого столу: "Нові можливості для HR в сучасних умовах функціонування".
Більше 40 фахівців у сфері HR взяли участь в даному унікальному заході, серед яких представники компаній: Міжнародні авіалінії України, Вімм Білль Данн, TMA DRAFT Ukraine, Пріоком, Innoware, Астарта Київ, NIKO, Credit Europe bank, Юг-контракт, Біомедінвест та інших.
2 жовтня 2009 року о 18-00
У Міжнародному інституті бізнесу відбудеться презентація програм Чартерного інституту Public Relations (CIPR) та майстер-клас "Мистецтво спілкування зі ЗМІ. CIPR рекомендує".
Під час презентації ви зможете отримати інформацію про професійні кваліфікації CIPR, і побувати на занятті курсу "PR in Action", що є складовою частиною навчальної програми CIPR Advanced Certificate.
Шановні випускники канадської програми з бізнес-менеджменту Коледжу ім.МакЮена!
Запрошуємо вас взяти участь у святкуванні з нагоди 10-ї річниці ювілею Дипломної програми з менеджменту та поспілкуватися із членами Клубу випускників Коледжу ім. МакЮена/МІБ та канадськими колегами. Також хочемо проінформувати вас про нові ініціативи та вигідні пропозиції МІБ для випускників минулих років - членів Асоціації випускників.
Брест-Литовське шосе, 8а
м. Київ, 03179
тел.: 0445850033
моб.: 0675248949
Партнери