Home/News IIB

News IIB

 

В четвер, 24 вересня 2020 року, в рамках блоку дисциплін “Фінансові інструменти бізнесу та особиста ефективність керівника” слухачів програми General MBA восьмої генерації з майстер-класом відвідала директор Інституту управлінського консультування, сертифікований консультант з управління (СМС), доктор економічних наук, професор та викладач МІБ Верба Вероніка Анатоліївна.

В середу, 23 вересня 2020 року, у бізнес-школі «Міжнародний інститут бізнесу» відбувся старт одинадцятої генерації слухачів програми General MBA в карусельному форматі бізнес-освіти.

Урочистості відкривав віце-президент МІБ Зеленін Юрій Миколайович. Він привітав новачків із початком навчання, побажав корисних завдань, цікавих кейсів та дієвих лайфхаків, а також визначив для слухачів їх перше завдання в МІБ — запам’ятати свій стан на початок навчання, щоб мати можливість порівняти його із відчуттями та можливостями, які кожен з них отримає на дату випуску.

Професорсько-викладацький склад бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу» налічує більше півсотні професіоналів, практиків та активних діячів. Серед них і Арсен Келічавий, к.е.н., координатор з міжнародних питань ВГО «Поруч», виконавчий директор ГО «Аналітична агенція «Освітні тренди», з яким ми сьогодні познайомимо вас ближче в рамках рубрики Експрес-знайомство з викладачами МІБ.

Для досягнення значних успіхів і для вироблення нових підходів ведення бізнесу вже добра половини компаній всього світу застосовують digital-стратегію в своїй практиці. У певному сенсі вона перетворилася у власну стратегію бізнесу, що допомагає вирішити значущі проблеми та залучити якомога більше клієнтів. Зараз організації, які ігнорують цифровий маркетинг та не використовують його в своїй стратегії, залишаються на крок позаду конкурентів.

В цьому матеріалі з нашої рубрики Експрес-знайомство з викладачами МІБ будемо раді познайомити вас ближче з нашим колегою, дуже цікавим та активним професіоналом – Дмитром Ковальовим. Він, як і більшість викладачів МІБ, прийшов до викладання після десятків років роботи з реальними компаніями та бізнес-проектами, коли накопичив достатньо досвіду, систематизував його та відчув потребу ділитись з іншими. Сьогодні Дмитро – директор зі стратегії групи компаній «Нова Пошта», бізнес-консультант, експерт з питань розробки та імплементації стратегії, керівник трансформаційних проектів. Що особливо цінно для нас, це те що, Дмитро свого часу пройшов навчання за програмою Executive МВА в МІБ (2003-2005 роки).

2020-09-15

One Day MBA

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.
Дата: 15 вересня 2020 (вівторок), 19:00 (тривалість 2 години)


Місце: онлайн-платформа ZOOM

На початку року, в докарантинні часи, ми провели гала-вечір «20 років програми Executive MBA в МІБ». Там ми запитали наших випускників про результат від навчання на програмах МВА крізь роки: яка цінність, що згадується найбільше, які кар’єрні зміни відбулись та чи практичною є МВА-освіта в Україні.

Отримати справжній британський диплом з маркетингу в Україні цілком можливо. Всі інновації в сфері маркетингу, знання, що випереджають час, безцінний досвід колег CIM Alumni – це все беззаперечні переваги програми Diploma in Professional Marketing в бізнес-школі «Міжнародний інститут бізнесу», яка є ексклюзивним навчальним центром CIM в Україні.

Дата: 8 вересня (вівторок), 19:00 (тривалість 2 години)

Місце: онлайн-платформа ZOOM
Учасники зустрічі: власники та топ-менеджери крупних компаній, підприємці з сегменту малого та середнього бізнесу, керівники різного рівня.

Продолжая серию публикаций, призванных делится опытом и наработками внутри сообщества МИБ, публикуем интервью с нашим выпускником, известным предпринимателем-ресторатором, Тарасом Середюком. Из-за карантина ресторанный бизнес был вынужден быстро адаптироваться к новым условиям работы. Тарас Середюк, совладелец ресторанов Mafia, Casta, BAO, Georgia и NAM, рассказал о том, что позволило его компании сохранить высокие бизнес-показатели даже во время кризиса, как изменилась работа с командами и сервис, учитывая новые социальные привычки украинцев.