Home/News IIB

News IIB

 

Продолжая серию публикаций, призванных делится опытом и наработками внутри сообщества МИБ, публикуем интервью с нашим выпускником, известным предпринимателем-ресторатором, Тарасом Середюком. Из-за карантина ресторанный бизнес был вынужден быстро адаптироваться к новым условиям работы. Тарас Середюк, совладелец ресторанов Mafia, Casta, BAO, Georgia и NAM, рассказал о том, что позволило его компании сохранить высокие бизнес-показатели даже во время кризиса, как изменилась работа с командами и сервис, учитывая новые социальные привычки украинцев.

У цьому матеріалі з серії бліц-знайомств з викладацьким складом нашої бізнес-школи, хочемо познайомити вас з Валентиною Лаврененко, к.е.н, бізнес-консультантом з великим досвідом участі у національних та міжнародних проектах, яка викладає в МІБ декілька курсів. Має 12-річний досвід роботи на керівних посадах та володіє такими персональними компетенціями: управлінський контролінг​ та​ економічний аналіз, економіка інновацій,​ ​управлінський облік​ та управління інвестиційними проектами​, організаційний розвиток​ та​ бізнес-планування.

Дата: 3 вересня (четвер), 19:00 (тривалість 1 година)

Місце: онлайн-платформа ZOOM

Учасники зустрічі: власники, фахівці, що відповідають за розвиток та навчання персоналу, керівники функціональних підрозділів, а також фахівці, зацікавлені в покращенні та оптимізації виробничих процесів.

Татьяна Твердушка,
PhD, licensed REFA- trainer (Production management)
International Institute of Business


Высокие шансы выиграть в конкурентной борьбе на рынке имеют те компании, которые хорошо знают требования своих потребителей и уверены в своих возможностях их выполнить. Эффективное управление производством становится преимуществом предприятия, а не только обещанием во время переговоров с потенциальными заказчиками по стоимости продукта и срокам его поставки. Сегодняшней проблемой во многих отечественных производственных компаниях является отсутствие понимания у некоторых менеджеров сущности производственных проблем. Почему происходит не так, как предполагалось?

Якщо ви бажаєте отримати якісну освіту міжнародного рівня, не виїжджаючи з України, запрошуємо вас пройти навчання на програмі Ukrainian MBA. Навчання старує вже 25 вересня і буде проходити в змішаному форматі, поєднуючи переваги живого спілкування в затишних аудиторіях кампусу МІБ та навчання он-лайн. Ця програма МВА спеціально розроблена для фахівців з мінімальним управлінським досвідом або взагалі без нього, аби наситити їх сучасними знаннями та інструментами для ведення ефективного бізнесу в сучасних умовах господарювання. Після закінчення програми слухачі отримують впевненість у власних силах та підґрунтя для реалізації найсміливіших амбіцій.

Здавалося б, великі компанії мають запас міцності і їх в меншій мірі торкаються зміни в економіці. Проте життя показує, що не можна почивати на лаврах в кризу навіть відомим транснаціональним компаніям.

В сьогоднішньому матеріалі з традиційної рубрики IIB Community. Strategy Advisor ми надаємо вам думки нашої випускниці програми The Chartered Institute of Marketing (2000) Ірини Качури, якими вона поділилась під час нещодавнього спілкування з нами. Ірина розкаже, що відбувається на ринку beverages в останні 5 місяців та як компанія змінює свої підходи до маркетингу та просування.

Игорь Василевский,
преподаватель на программе MBA в МИБ


В середине 60-х профессор Калифорнийского университета Хорст Риттел (Horst Rittel) ввел в оборот понятие «дикой проблемы» (wicked problem). Описание такого рода проблем Риттел дал в своей статье 72-го года «On the Planning Crisis: Systems Analysis of the 'First and Second Generations'» и в 73-м в совместной с Мелвином Уэббером статье «Dilemmas in a general theory of planning».

До нашої рубрики Strategy Advisor долучились і випускники програми The Chartered Institute of Marketing, який МІБ ексклюзивно представляє в Україні з 1997 року.

Серед випускників цього поважного британського навчального закладу безліч найуспішніших фахівців з маркетингу з усього світу, серед яких і наші випускники.

Лидия Морозова,
преподаватель на программе
The Chartered Institute of Marketing (CIM) в МИБ


Бизнес-модели — это инструменты, которые помогают структурировать мышление. При решении бизнес-задачи использование моделей помогает учесть все факторы, которые влияют на экосистему компании и принять взвешенное решение.

Сьогодні в рамках рубрики, яка ставить за мету ближче познайомити вас з викладачами бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу», ми поспілкувались з непересічною особистістю та професіоналом найвищого класу – Олександром Мертенсом, який викладає в МІБ майже з самого початку роботи бізнес-школи. Наразі Олександр читає на програмах МВА три свої авторські курси – Управлінська економіка, Ефективна бізнес-модель та Підприємницькі фінанси. Тож ми поставили Олександру Володимировичу три запитання, нижче надаємо розгорнуті відповіді.