Home/News IIB

News IIB

 

 

У сучасному світі бізнес пов'язаний зі швидкими змінами і постійним розвитком. Для досягнення успіху в такому конкурентному середовищі, компаніям необхідно використовувати передові маркетингові стратегії та цифрові технології. Під час червневого модуля програми Executive MBA розглядали, як поєднання маркетингу та цифрових технологій може стати ключем до успіху для бізнесу.

 

У нас чудова новина!

Не секрет, що Міжнародний інститут бізнесу протягом останніх 20 років є акредитованим навчальним центром The Chartered Institute of Marketing.

На жаль через повномасштабне вторгнення ми були вимушені внести корективи у звичайний процес навчання студентів. Але попри всі негаразди надзвичайно раді оголосити новий набір студентів у групу дипломної програми «Diploma in Professional Marketing» відкритим!

Це означає, що у маркетологів з’являється чудова можливість отримати «той самий» легендарний британський диплом професійного маркетолога!

 

Тим часом навчання не стоїть на місці. Наші слухачі, попри все навколо, завзято навчаються. Тож черговий травневий модуль наших ЕМВА слухачів пройшов активно та пізнавально. Що робили? Давайте розбиратися.

За новою методикою «розширеного спілкування» групи перших та других курсів, а також новачки, що лише стартували навчаються і окремо, і разом. Це проявляється в тому, що під час модуля групи день вчаться окремо, а день - разом, вивчаючи одну з дисциплін разом. Такий метод суттєво покращує рівень довіри та спілкування між студентами різних генерацій, допомагає викладачам використовувати бізнес-ігри, які були недоступні для маленьких груп, збільшує кількість дебатів, кількість думок в аудиторії під час навчання. А як ми знаємо, у суперечках народжується істина. Тож за якісний фінальний результат ми можемо бути спокійні.

Отже, що ж робили?

 

Якщо людина бажає вчитися, то не можна її спиняти. Згодні? От і ми так подумали, тому вирішили створити «позаплановий» старт програми Executive MBA 24 генерація.

За планом старт був у жовтні, адже ми ж тільки у лютому стартували. Але ніт, навесні, з розквітом тюльпанів, розквітло і бажання вдосконалюватися. Тому разом з викладачами та керівниками програми розробили унікальний навчальний план, сформували специфічний розклад для групи таким чином, щоб скоротити термін навчання, проте залишити всі такі цікаві та корисні курси у програмі, навчатися більшому за коротший термін, а восени організувати велике поєднання груп для того самого надкорисного нетворкінгу між групами МВА у МІБ.

 

Чи буває забагато інформації у наш бурхливий час? Коли все стрімко змінюється, коли потрібно аналізувати із дня у день ситуацію, аби приймати найкращі рішення для розвитку своєї компанії…

Ні, забагато інформації не буває. Ось і ми в Міжнародному інституті бізнесу так вирішили. Тому для груп, які вже прослухали курс з міжнародного бізнесу від українських викладачів запросили американського викладача з його експертною думкою щодо виведення наших, українських, компаній на міжнародні ринки. Зокрема на американський ринок.

 

Триває весняний набір на програми МВА і ми отримуємо значну кількість запитань від аплікантів.

Ми звернулися до слухачки Executive MBA Карини Яровенко за коментарями щодо її особистого досвіду навчання. Сподіваємося інформація стане в нагоді всім хто зараз знаходиться у процесі вибору програми.

 

Дата: 20 квітня 2023 (четвер), 18:00

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Кого запрошуємо:

  • власників та топменеджерів великих компаній;
  • підприємців із сегмента малого та середнього бізнесу;
  • керівників різного рівня;
  • фахівців, що планують управлінську кар’єру;
  • тих, хто планує створити власний бізнес.

 

Оптимізація виробництва, якісний розподіл обов’язків та робочого часу працівників – запорука успіху компанії в цілому. Тому на скільки важливо оптимально організувати робочий процес, щоб покращити швидкість виробництва та не втратити якість мають знати всі керівники підприємств.

Ось чому під час березневого модуля члени групи Executive MBA під керівництвом незрівнянної Людмили Батенко в рамках курсу "Операційний менеджмент" відвідали виробничі потужності компанії K&S Group у місті Житомир.

Цього року одразу два виробництва компанії у Луцьку та Житомирі отримали Нагороду Special Performance Award 2022 за особливу продуктивність навіть під час війни. Тому їм є чим пишатись та чому навчити наших слухачів.

 

Якщо ви боїтеся навчатися, бо занадто дорослі, ви точно не самотні. «Що, якщо?» та почуття незахищеності набагато більш поширені, ніж ви думаєте.

Ми звернулися до студентів МВА із запитом поділитися своїми страхами та бар’єрами перед навчанням і порівняти з реальністю.

 

Виділили такі основні страхи:

 

Що являє собою ваш бізнес? Яка ваша бізнес-модель? Чи є вона ефективною?

Цього тижня на модулі програми General MBA розглядали бізнес-моделі наших студентів разом з викладачем МІБ Олександром Мертенсом.

 

Створення ефективної бізнес-моделі може початися з якоїсь однієї ідеї, інноваційного продукту (ціннісної пропозиції) або навіть якоїсь із його властивостей, нової технології чи конфігурації та способів взаємодії компанії в мережі створення цінності. Але якщо бізнес-модель, заснована на «ідеї» – лише якась "схема" бізнесу, яку можуть повторити інші, вона зовсім не обов'язково створить стійку конкурентну перевагу. Успішна бізнес-модель – це результат цілеспрямованих дій (множини послідовних «виборів» із наявних альтернатив), що створюють стійкі наслідки – активи, які не можуть бути швидко та дешево відтворені іншими. Виділяють три основні типи вибору: