Home/News IIB

News IIB

 

У цьому матеріалі з серії бліц-знайомств з викладацьким складом нашої бізнес-школи, хочемо познайомити вас з Валентиною Лаврененко, к.е.н, бізнес-консультантом з великим досвідом участі у національних та міжнародних проектах, яка викладає в МІБ декілька курсів. Має 12-річний досвід роботи на керівних посадах та володіє такими персональними компетенціями: управлінський контролінг​ та​ економічний аналіз, економіка інновацій,​ ​управлінський облік​ та управління інвестиційними проектами​, організаційний розвиток​ та​ бізнес-планування.

Дата: 3 вересня (четвер), 19:00 (тривалість 1 година)

Місце: онлайн-платформа ZOOM

Учасники зустрічі: власники, фахівці, що відповідають за розвиток та навчання персоналу, керівники функціональних підрозділів, а також фахівці, зацікавлені в покращенні та оптимізації виробничих процесів.

Татьяна Твердушка,
PhD, licensed REFA- trainer (Production management)
International Institute of Business


Высокие шансы выиграть в конкурентной борьбе на рынке имеют те компании, которые хорошо знают требования своих потребителей и уверены в своих возможностях их выполнить. Эффективное управление производством становится преимуществом предприятия, а не только обещанием во время переговоров с потенциальными заказчиками по стоимости продукта и срокам его поставки. Сегодняшней проблемой во многих отечественных производственных компаниях является отсутствие понимания у некоторых менеджеров сущности производственных проблем. Почему происходит не так, как предполагалось?

Якщо ви бажаєте отримати якісну освіту міжнародного рівня, не виїжджаючи з України, запрошуємо вас пройти навчання на програмі Ukrainian MBA. Навчання старує вже 25 вересня і буде проходити в змішаному форматі, поєднуючи переваги живого спілкування в затишних аудиторіях кампусу МІБ та навчання он-лайн. Ця програма МВА спеціально розроблена для фахівців з мінімальним управлінським досвідом або взагалі без нього, аби наситити їх сучасними знаннями та інструментами для ведення ефективного бізнесу в сучасних умовах господарювання. Після закінчення програми слухачі отримують впевненість у власних силах та підґрунтя для реалізації найсміливіших амбіцій.

Здавалося б, великі компанії мають запас міцності і їх в меншій мірі торкаються зміни в економіці. Проте життя показує, що не можна почивати на лаврах в кризу навіть відомим транснаціональним компаніям.

В сьогоднішньому матеріалі з традиційної рубрики IIB Community. Strategy Advisor ми надаємо вам думки нашої випускниці програми The Chartered Institute of Marketing (2000) Ірини Качури, якими вона поділилась під час нещодавнього спілкування з нами. Ірина розкаже, що відбувається на ринку beverages в останні 5 місяців та як компанія змінює свої підходи до маркетингу та просування.

Игорь Василевский,
преподаватель на программе MBA в МИБ


В середине 60-х профессор Калифорнийского университета Хорст Риттел (Horst Rittel) ввел в оборот понятие «дикой проблемы» (wicked problem). Описание такого рода проблем Риттел дал в своей статье 72-го года «On the Planning Crisis: Systems Analysis of the 'First and Second Generations'» и в 73-м в совместной с Мелвином Уэббером статье «Dilemmas in a general theory of planning».

До нашої рубрики Strategy Advisor долучились і випускники програми The Chartered Institute of Marketing, який МІБ ексклюзивно представляє в Україні з 1997 року.

Серед випускників цього поважного британського навчального закладу безліч найуспішніших фахівців з маркетингу з усього світу, серед яких і наші випускники.

Лидия Морозова,
преподаватель на программе
The Chartered Institute of Marketing (CIM) в МИБ


Бизнес-модели — это инструменты, которые помогают структурировать мышление. При решении бизнес-задачи использование моделей помогает учесть все факторы, которые влияют на экосистему компании и принять взвешенное решение.

Сьогодні в рамках рубрики, яка ставить за мету ближче познайомити вас з викладачами бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу», ми поспілкувались з непересічною особистістю та професіоналом найвищого класу – Олександром Мертенсом, який викладає в МІБ майже з самого початку роботи бізнес-школи. Наразі Олександр читає на програмах МВА три свої авторські курси – Управлінська економіка, Ефективна бізнес-модель та Підприємницькі фінанси. Тож ми поставили Олександру Володимировичу три запитання, нижче надаємо розгорнуті відповіді.

Последние полгода изменили жизни миллионов людей, экономику сотни стран, общемировой уклад. Все мы вынуждены были приспособиться к новой реальности и научиться не только в ней жить, но и строить и развивать бизнес, искать нестандартные решения, открывать новые возможности. Маркетинг в любой компании является индикатором перемен во внешней среде и драйвером новых подходов и идей, как действовать в новых условиях. Мы поговорили с нашими выпускниками программы The Chartered Institute of Marketing (CIM), представителями маркетинговых подразделений различных компаний, как им пришлось менять свою стратегию, ассортимент, коммуникацию, ориентируясь на реалии времени.