Home/News IIB

News IIB

 

Що таке щастя, чим воно відрізняється від задоволення? Кому і навіщо воно потрібне? А головне, чи повинно турбувати управлінця, на скільки щасливі чи нещасні його співробітники? Ці та ще багато важливих питань з’ясовували слухачі програми Executive MBA-17 разом з Іриною Примак – автором проекту «Інститут Корпоративного Щастя» на занятті в бізнес-школі «Міжнародний інститут бізнесу».

Маркетингова кваліфікація Diploma in Professional Marketing від Chartered Institute of Marketing буде оптимальною для маркетологів, які прагнуть перейти від операційного рівня до стратегічного і потребують розвитку своїх практичних навичок. Ця програма спрямована на формування стратегічного мислення і розвиток навичок комплексного планування, грамотної оцінки наявних ресурсів і їх ефективного використання, а також на розвиток здібностей щодо організації та здійснення цифрової маркетингової стратегії.

Роль маркетингу в досягненні цілей компанії постійно зростає, тим більше, що він залучає нові технології, в тому числі такі, як систематизація даних за допомогою штучного інтелекту задля прогнозування попиту, планування асортименту, вибору найкращих місць для розміщення реклами чи розрахунку оптимальних складських залишків.

Первые три книги будут превосходным подспорьем при подготовке к курсам "Предпринимательство", "Бизнес-планирование" и "Стратегический менеджмент".


Благодаря им будущие студенты на реальных примерах и кейсах смогут узнать о преодолении проблем и кризисов, об особенностях поведения в нестандартных ситуациях, как в этом помогают волевые и предпринимательские качества бизнес-лидеров, а также продуманная стратегия и ценности у руководства компаний, которые можно назвать "великими". 

Запрошуємо вас познайомитись з фішками курсів, що викладаються на програмах МВА в МІБ, чому цей чи інший курс було включено до програми, які практичні інструменти будуть опановані під час навчання, а також розібратися, яка програма буде найбільш ефективною саме для вас. Допоможуть вам зробити вірний вибір академічний директор МІБ – Алевтина Кудінова, викладач фінансових дисциплін на програмах МВА – Михайло Сорокін та випускник програми Executive MBA-2012 – Володимир Олійник.

Організатор: бізнес-школа "Міжнародний інститут бізнесу"

Дата: 15 серпня 2018 (середа)

Бізнес-школа Міжнародний інститут бізнесу є єдиним в Україні акредитованим навчальним центром CIM (The Chartered Institute of Marketing) з 1997 року, і за 21 рік реалізації програм успішно випустила вже сотні кваліфікованих маркетинг-фахівців.

Мій курс «Мікро-, макроекономіка» на програмі Ukrainian MBA є зазвичай одним із перших (так складається розклад), на який попадають слухачі першого року навчання. Перше заняття проходить під девізом – ШОК/ОБУРЕННЯ/РОЗПАЧ J. Слухачі, які за освітою є медиками, філологами, юристами тощо просто вражені, шоковані наявністю математичного апарату і за три години заняття проходять через усі змішанні почуття (причому на стільки швидко, що все з’являється у їхніх очах – «… і біль, і сльози, і любов…»).

У суботній день 4 серпня 2018 року в рамках навчального блоку «Побудова ефективної моделі бізнесу» у п’ятій та шостій генераціях програми General MBA, що реалізується по карусельній моделі бізнес-освіти©, відбувся тренінг «Секрети сучасного сервісу і продажів». Провела захід експерт з сервісу Оксана Марусич.

Тема: "Бренди та тренди: як завоювати нові покоління"

 

Дата: 2 серпня, 10.00

 

Місце: ресторан «Мафія», вул. Верхній Вал, 24